Müügi- ja klienditeeninduse protsessi korraldamine kassasektoris
Meeskonna juhtimine, väljaõppe korraldamine, arendamine ja motiveerimine
Professionaalse ja kvaliteetse klienditeeninduse tagamine
Tööajakavade koostamine
Inkassatsiooni korraldamine
Ootused kandidaadile
Töökogemus jaekaubanduse valdkonnas ja meeskonna juhtimises
Müügiprotsessi ja kvaliteetse klienditeeninduse põhimõtete tundmine
Eesti keele valdamine, vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
Kõrgtasemel arvutikasutusoskus
Iseseisvus, otsustusjulgus ja vastutusvõime eesmärkide saavutamisel
Ettevõte pakub
Vastutusrikast ja dünaamilist tööd Stabiilset palka, sotsiaalseid garantiisid ja ettevõtte poolseid soodustusi
Oled oodatud kandideerima!
Lisainfo telefonil +372 5305 1593
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!