- Jaemüügijuhi abistamine erinevates jooksvates küsimustes
- Kvaliteeditöö korraldamine (klientide nõustamine kaubadefekti küsimuste osas).
- Klientide pretensioonide läbivaatamine, nõustamine ja lahendamine.
- Kontseptsiooni arendamine (osalemine kauba periodilises ümberpaigutamises saalis ja kaupluste
vormistamises: (reklaam, allahindlused, lokaalsed ettepanekud)
- Müügi-ja tegevusplaanide täitmine
- Klientidega suhtlemine telefoni ja meili teel ning kohapeal
- Kirjavahetus
- Inventuuri läbiviimine kauplustes.
- Koosolekute korraldamine
- Muud jäemüügijuhi abi ametiga seotud tegevused tööandja suunamisel.
- Eelnev töökogemus antud valdkonnas (vähemalt 2 aastat)
- Kõrgharidus
- Eesti- ja vene keele oskus kõrgtasemel (nii kõnes, kui ka kirjas)
- Planeerimisoskus
- Kohusetunne
- Initsiatiivikus
- Positiivsus
- Hea suhtlemisoskus
- Organiseerimisvõime
- Arvutioskus kõrgtasemel
- Autojuhiload
- Huvitavat tööd moemaailmas
- Sõbralikku ja meeldivat meeskonda
- Arenemisvõimalust
- Rahvusvahelist kogemus
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.