Otsime kogenud klienditoe juhti ja liidrit klienditeeninduse meeskonnale, kes pakub esmaklassilist tuge Telema teenuste kasutajatele. Tundub põnev väljakutse?
Sinu ülesandeks on
juhtida tiimi: värvata, õpetada välja ja toetada osakonna töötajaid. Planeerida ja prioritiseerida, kindlustamaks maksimaalse pöördumiste lahendamise minimaalse ajaga. Juurutada parim praktika: arendada tööriistu ning parandada protsesse. Koostöös teiste osakondadega kindlustada klientide rahulolu Telema teenustega.
Ootused kandidaadile
Oled õige kandidaat, kui
Sulle meeldib parandada protsesse ja kõrvaldada probleemide juurpõhjuseid. Sul on kõrgharidus ja vähemalt 5-aastane edukas teeninduse juhtimise kogemus IT- või logistika valdkonnas. Sa väljendad ennast suurepäraselt nii eesti kui ka inglise keeles (vene keele oskus tuleb kasuks) ning oled väga hea suhtleja.
Ettevõte pakub
Telema pakub
tööd põnevas ja kiiresti arenevas ärivaldkonnas ning võimalust realiseerida oma säravaid ideid koos motiveeritud ja innuka meeskonnaga. Lisaks võimaldame rahvusvahelist suhtlust, tööalast väljaõpet ja täiendkoolitusi, motiveerivat tasu ning sporditoetusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!