- kasutajate töökohtade infotehnoloogiliste probleemide lahendamine;
- kasutajatel esinevate IT intsidentide arvestuse pidamine infosüsteemis (Helpdesk);
- kasutajate telefoni teel nõustamine.
Ootused kandidaadile
- tööülesannete täitmiseks vajalikku IT-alast haridust
- soovitavalt IT- alast töökogemust;
- lahenduste leidmisele suunatud suhtumist;
- head suhtlemisoskust, pingetaluvust koostöövalmidust;
- eesti keele oskus B2 tasemel, vene keele oskust suhtlustasemel
Ettevõte pakub
huvitavat tööd pidevalt arenevas Virumaa suurimas haiglas
enesearendamise ja koolitusvõimalusi
5 kalendripäeva lisapuhkust
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!