pakkuda klientidele IT- alast tuge igapäevaste IT-küsimuste lahendamisel, e-posti, telefoni ja chat-i teel rootsi ja inglise keeles
klientide kasutajakontode haldamine, juhiste loomine ja hooldamine
kliendi ja Atos-e tehniliste meeskondade vahelise suhtluse haldamine.
Ootused kandidaadile
soovid pakkuda klientidele tasemel teenindust ja IT- probleemidele parimat lahendust
oled positiivse suhtumisega meeskonnamängija
vabalt valdad ROOTSI ja INGLISE keelt, mille abil suudad klientidega suhelda nii suuliselt kui ka kirjalikult
eeliseks on eelnev töökogemus IT- valdkonnas.
Ettevõte pakub
võimalust töötada pidevalt kasvavas, professionaalses ja sõbralikus meeskonnas
täiendavat juhendamist ja väljaõpet töökohal
lisaks stabiilsele põhipalgale igakuiselt boonust ja väärilist motivatsioonipaketti
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!