Meie teenuskliendi esmase kontaktina kujundad sa Atea „nägu“ ja sinu tähtsaim ülesanne on tagada õigeaegne ja kiire lahendus tema IT murele.
Ootused kandidaadile
Sinu peamised töökohustused on:
- kliendi pöördumistele vastamine ja reageerimine nii telefoni kui e-kirja teel;
- IT spetside tööde planeerimine;
- monitooringu jälgimine ja sellele reageerimine;
- esimese taseme IT probleemide lahendamine.
Ettevõte pakub
Meil on sulle pakkuda palju enamat kui lihtsalt põnev ametikoht Põhjamaade ja Baltikumi suurimas
IT ja nõrkvoolu täislahendusi pakkuvas ettevõttes!
- Lisaks põnevale tööle, pakume sulle modernset ja loodussõbralikku töökeskkonda, tasemel töövahendeid ning igapäevast koostööd oma valdkonna tegijatega;
- me kanname hoolt sinu isikliku arengu eest koolituste näol ja hoiame sinu turuväärtuse kõrgena;
- sa oled üks meie vahvast ja tegusast tiimist, kus tehakse palju tööd, aga osatakse nautida ka selle vilju;
- sa saad osa suurematest ja väiksematest soodustustest nagu haiguspäevade hüvitamine, spordikompensatsioon ja staažipuhkusepäevad jne. Me ei unusta sinu eraelulisi sündmusi. Just nagu sinagi, on ka sinu pere meie jaoks tähtis!
Lisainfo
Kui eelpooltoodu kõnetas sind ja sa tunned, et võiksid olla meie inimene, siis palun saada meile
oma CV ja kaaskiri e-mailile jobs(at)atea.ee märksõnaga “Kasutajatoe spets“.
Töö asukoht Tartu.
Lisainfo telefonil 679 0337, personalijuht Ene Reinmaa
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!