Vastuvõtuadministraatori peamiseks tööülesandeks on kvaliteetse ja sõbraliku klienditeeninduse pakkumine Rannahotelli külalistele. Ootame oma meeskonda heatujulist ja naeratavat liiget.
Lisaks sellele kuulub tööülesannete hulka:
* Hotelli külaliste sisse-ja väljaregistreerimine
* Külalistega suhtlemine e-maili ja telefoni teel
* Broneeringute vormistamine
* Külalistega arveldamine
* Oled orienteeritud heale klienditeenindusele
* Oled sõbralik ja abivalmis
* Suudad keerulistes ja pingelistes olukordades kiirest tegutseda
* Oled aus ja täpne
* Valdad eesti ja inglise keelt
KASUKS TULEB:
* Muud võõrkeeled
* Broneerimissüsteemi Fidelio tundmine
* Varasem kogemus hotellinduses
* Sõbralikku ja töökat töökeskkonda
* Väljaõpet kohapeal
* Tööd graafiku alusel tähtajalise lepinguga suve lõpuni
* Võimalust töötada ilusas ja rikkaliku ajalooga hotellis
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.