-Hotelli klientide sõbralik, kiire ja korrektne teenindamine hotelli vastuvõtus
-Broneeringute tegemine
-Klientide hotelli sisse- ja väljaregistreerimine
-Töö hotelliprogrammi, arvuti ja kassaga
-Infovahetuse organiseerimine hotelli erinevate osakondade vahel
-Jooksvate küsimuste professionaalne lahendamine
Ootused kandidaadile
-Soov pakkuda kliendile suurepärast teenindust
-Hea suhtlemisoskus
-Rõõmsameelsus, sõbralikkus ja abivalmidus
-Eesti keele ja inglise keele valdamine nii kõnes kui kirjas
-Kasuks tuleb soome ja vene keele oskus suhtlustasandil
-Valmisolek vahetustega tööks ja töötamiseks öises vahetuses, nädalavahetustel ja riigipühadel
Ettevõte pakub
-Tööks vajalik väljaõpe
-Sõbralikku ja toetavat kollektiivi
-Konkurentsivõimelist palka
-Kaasaegseid töötingimusi
-Spordivõimalused koos ettevõttesiseste soodustustega Tallinn Viimsi SPA, Grand Rose SPA ja Meresuu SPA hotellides
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!