• Hotelli külaliste igapäevane professionaalne ja sõbralik teenindamine
hotelli vastuvõtuletis;
• külastajate sisse- ja väljaregistreerimine;
• arvelduste teostamine;
• jooksvate kliendimurede lahendamine;
• lisateenuste ja -toodete müük;
• hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine;
• on-line broneeringusüsteemide haldamine;
• info jagamine ja teadete edastamine;
• konverentsiruumide ettevalmistamine;
• külaliste abistamine pagasiga.
Töö on täiskohaga, graafiku alusel ning eeldab valmisolekut töötamiseks öisel ajal, nädalavahetustel ja riigipühadel.
Ootused kandidaadile
Põhiline nõudmine on, et silm säraks ja oleks töö vastu huvi
• Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
• kasuks tuleb vene ja soome keele oskus suhtlustasandil;
• hea stressitaluvus ja konstruktiivsus probleemide lahendamisel;
• viisakas klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus;
• valmisolek meeskonnatööks;
• kohusetundlikkus, ausus ja täpsus.
Ettevõte pakub
• Püsivat ja vaheldusrikast tööd unikaalses juugendstiilis hotellis;
• häid töötingimusi usaldusväärses ettevõttes;
• erialast väljaõpet ja koolitust ettevõtte poolt;
• sõbralikku ja toetavat meeskonda;
• võimalust töötada ja areneda koos oma ala professionaalidega;
• paindlikku töögraafikut;
• eneseteostamisvõimalusi;
• tihedat koostööd hotelli juhtkonnaga.
Täname Teid, et kandideerite Villa Ammende hotelli vastuvõtu administraatori ametikohale.
Võtame ühendust vaid kandidaatidega, keda oleme CV või kaaskirja põhjal otsustanud paluda vestlusele.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!