Hotelli klientide sõbralik ja kiire teenindamine hotelli vastuvõtus õhtusel ja öisel ajal
Klientide hotelli sisse- ja väljaregistreerimine
Töö hotelliprogrammi, arvuti ja kassaga
Jooksvate küsimuste professionaalne lahendamine
Broneeringute tegemine
Infovahetuse organiseerimine hotelli erinevate osakondade vahel
Ootused kandidaadile
Soov pakkuda kliendile suurepärast teenindust
Hea suhtlemisoskus
Rõõmsameelsus, sõbralikkus ja abivalmidus
Eesti ja inglise keele valdamine nii kõnes kui kirjas; soome ja vene keele oskus suhtlustasandil
Eelnev töökogemus hotellinduses ja Hotellinx kasutusoskus
Valmisolek vahetustega tööks ning töötamiseks nädalavahetustel ja riigipühadel
Ettevõte pakub
Tööks vajalikku väljaõpet
Sõbralikku ja toetavat kollektiivi
Konkurentsivõimelist palka ja lisatasu teenimise võimalusi
Kaasaegseid töötingimusi
Tasuta sportimisvõimalusi koos ettevõttesiseste soodustustega Tallinn Viimsi SPA, Grand Rose SPA ja Meresuu SPA hotellides
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!