- külastajate vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- hotelliprogrammi korrektne administreerimine, üldtelefonile ja e-postile vastamine;
- broneeringute tegemine ja haldamine;
- hotellitöö ette valmistamine päevasele administraatorile;
- koostöö toateenijatega ja restoraniga;
- jooksvate küsimuste lahendamine, informatsiooni jagamine ja info liikumise korraldamine;
- koostööpartnerite ja lisateenuste müük ja soovitamine;
- kliendirahulolu, ohutuse ja hotelli operatiivse töö tagamine;
Ootused kandidaadile
- korrektsus, kohusetundlikkus, kiirus ja süsteemsus töös;
- rõõmsameelsus, positiivne ja viisakas suhtumine ja suhtlemisviis väga erinevate inimestegal;
- eesti- ja inglise keele oskus, muu võõrkeele oskuse loeme kandideerimisel plussiks;
- pingetaluvus, kannatlikkus ja väga hea huumorimeel;
Kasuks tuleb :
- töökogemus turismivaldkonnas;
- võõrkeelte oskus (lisaks eelmainitutele eelistatult vene keel, soome keel)
- orienteeritus heale klienditeenindusele;
- iseseisvus, julgus ja pealehakkamine;
Ettevõte pakub
- Öise vahetuse tööd (20:00-08:00)
- tunnipalgale lisaks kvalifikatsioonitasu vastavalt tulemustele;
- sporditoetust;
- õhtu- ja hommikusööki;
- piiramatult joogivett, kohvi ja teed;
- soodustusi koostööpartnerite juures;
OTSIME :
- osalise kohaga öist administraatorit.
- tööle on võimalik asuda koheselt.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!