Klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis; külastajate sisse- ja väljaregistreerimine;
arvelduste teostamine;
jooksvate kliendiprobleemide lahendamine;
lisateenuste ja -toodete müük;
hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine;
on-line broneeringusüsteemide haldamine;
info jagamine ja teadete edastamine.
Ootused kandidaadile
Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
kasuks tuleb vene keele oskus suhtlustasandil;
hea pingetaluvus ja konstruktiivsus probleemide lahendamisel;
viisakas klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus;
valmisolek meeskonnatööks;
kohusetundlikkus ja täpsus;
valmisolek töötada ka öisel aja ja nädalavahetustel.
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume püsivat ja vaheldusrikast tööd hubases ja väikses hotellis;
kaasaegseid töötingimusi usaldusväärses ja pikaealises ettevõttes;
erialast väljaõpet ja koolitust ettevõtte poolt;
sõbralikku kollektiivi;
konkurentsivõimelist töötasu;
paindlikku graafikut.
Lisainfo
Töötamine nii päevases kui öiseses vahetuses, vastavalt graafikule.
Samas ootame ka kandideerima kanditaate, kes sooviks töötada ainult öises vahetuses.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!