Klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis; külastajate sisse- ja väljaregistreerimine; arvelduste teostamine; jooksvate kliendiprobleemide lahendamine; lisateenuste ja -toodete müük; hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine; on-line broneeringusüsteemide haldamine; info jagamine ja teadete edastamine.
Ootused kandidaadile
Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas; vene keele oskus suhtlustasandil; hea pingetaluvus ja konstruktiivsus probleemide lahendamisel; viisakas klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus; valmisolek meeskonnatööks; kohusetundlikkus ja täpsus; valmisolek töötada ka öisel aja ja nädalavahetustel.
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume püsivat ja vaheldusrikast tööd hubases ja väikses hotellis;
kaasaegseid töötingimusi usaldusväärses ettevõttes;
erialast väljaõpet;
sõbralikku kollektiivi;
konkurentsivõimelist töötasu;
paindlikku graafikut.
Pakutav töökoht on osalise koormusega.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!