Klientide sisse- ja väljaregistreerimine
Hotelli teenuste ja toodete müük
Klientide sõbralik, viisakas ja kõrgetasemeline teenindamine
Klientide teenindamine telefoni teel ja tellimuste vormistamine
Arvete koostamine
Ootused kandidaadile
varasem administraatori- või vastuvõtutöö kogemus
eesti, inglise ja vene keele oskus heal tasemel
iseseisev mõtlemine ja tegutsemisoskus
kohusetunne, ausus, usaldusväärsus, hea pingetaluvus ja paindlikkus
Hotellinxi programmi oskus või mõne muu sarnase programmi tundmine
Valmisolek töötada graafiku alusel
Ettevõte pakub
eneseteostust turismi valdkonnas
huvitavat ja suhtlemisrohket tööd
vastutusrikast ja mitmekesist tööd
Lisainfo
Erialane kogemus tuleb kasuks kuid ei ole eeltingimuseks.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!