Hotelli administraator on kliendi jaoks hotelli esindusisik! Administraator suhtleb klientidega igal moel - telefonitsi, e-posti teel ja loomulikult silmast silma. Tellimuste vastuvõtmine, info edastamine, pakkumiste koostamine, arveldamine ja muidugi kliendi abistamine ja nõustamine on administraatori põhiülesanded. Töö on vahetustega, sh öine vahetus.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind Sagadisse, kui oled hea suhtleja, täpne ja teenindusvalmis ning valdad vähemalt ühte võõrkeelt. Kasuks tuleb eelnev klienditeeninduse kogemus turismivaldkonnas.
Ettevõte pakub
vaheldusrikast ja huvitavat tööd kaunis mõisakeskkonnas, toredat meeskonda ja motivatsioonipaketti.
Lisainfo Tiia Traks telefon 53484328
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!