- hotellikülastajate sisse- ja väljaregistreerimine, arvestuse pidamine
- arveldamine erinevate maksevahenditega
- erinevates võõrkeeltes asjakohase teabe jagamine majutusettevõttes pakutavate teenuste kohta
- hotellikülastajate vastuvõtmine, teavitamine ja abistamine
- telefoni teel esitatud küsimustele vastamine ja broneeringute tegemine
Ootused kandidaadile
Enne kandideerimist palume veenduda, kas Sul on:
- positiivne ellusuhtumine ja tahe teha tööd
- eelnev töökogemus või läbitud teenindusalane täiendkoolitus
- vaimne võimekus töötamiseks öösel
- riigikeele oskus nii kõnes kui kirjas
Meie uus kolleeg:
- on teenindus- ja suhtlemisaldis
- talub pinget ja on võimeline erinevates olukordades kiiresti reageerima
- valdab vähemalt kahte võõrkeelt
- oskab organiseerida enda tööd
- on lugupidav enda ja teiste suhtes, viisakas, tähelepanelik ja tolerantne
- soovib tegutseda meeskonnana, on algatusvõimeline ja avatud uuendustele
- on valmis omandama uusi töövõtteid ja teadmisi (sh. nutiseadmed)
Ettevõte pakub
- konkurentsivõimelist töötasu
- igakuist lisatasu ja müügiboonust
Muid lisatasu liike ja mitterahalisi hüvesid (toitlustamine, sportimine, ettevõtte üritused jms) tutvustatakse lõppvaliku kandidaatidele individuaalselt.
Lisainfo
Vahetustega töö (sealhulgas öösiti), vahetuse kestus 12 tundi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!