- hotellikülastajate sisse- ja väljaregistreerimine, arvestuse pidamine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- jagab asjakohast teavet majutusettevõtte pakutavate teenuste kohta erinevates võõrkeeltes;
- administraator võtab vastu, teavitab ja abistab hotellikliente;
- telefoni teel esitatud küsimustele vastamine ja broneeringute tegemine;
Vahetustega töö (sh öösiti), vahetuse kestus 12h.
Ootused kandidaadile
Enne kandideerimist palume veenduda, kas teil on:
- positiivne ellusuhtumine ja tahe teha tööd;
- eelnev töökogemus või läbitud teenindusalane täiendkoolitus;
- vaimne võimekus töötamiseks öösel;
- läbitud tervisekontroll ja kehtiv tervisetõend.
Meie uus kolleeg on teenindus- ja suhtlemisaldis; talub pinget ja on võimeline erinevates olukordades kiiresti reageerima; valdab vähemalt kahte võõrkeelt; oskab organiseerida enda tööd; on lugupidav enda ja teiste suhtes; viisakas, tähelepanelik ja tolerantne; soovib tegutseda meeskonnana; on algatusvõimeline ja avatud uuendustele; valmis omandama uusi töövõtteid ja teadmisi (sh. nutiseadmed).
Ettevõte pakub
- töötasu;
- igakuist lisatasu ja müügiboonust;
- muud lisatasu liigid ja mitterahalised hüved (toitlustamine, sportimine, ettevõtte üritused jms) tutvustatakse lõppvaliku kandidaatidele individuaalselt.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!