Kolme väikese majutusasutuse tubade müümine läbi internetikanalite ning vastavae süsteemide haldamine; müügi edendamine.
Klienditeenindus, mis hõlmab külastajate lahket vastuvõtmist ning jooksvate küsimuste lahendamist.
Asjaajamine, mis tähendab info vahendamist teistele meeskonna liikmetele - puhastusgraafikud jms.
Kuna valdavalt on tegemist külaliskorteritega, on kliendid üsna iseseisvad. Kuna kontakt kliendiga leiab aset vaid sisseregistreerimisel ja küsimuste tekkimise korral, soovime tagada, et see kontakt oleks alati meedliv ja professionaalne.
Ootused kandidaadile
Kogemus hotellitöö valdkonnas ja klienditeeninduses. Oskus kasutada hotelli programme (Hotis Express) ja booking.com süsteemi. Kasuks tuleb oskus tegeleda sotsiaalmeedia turundusega. Vajalik on hea eesti keele ja inglise keele oskus - iga lisanduva keele oskus on suur väärtus. Iseloomuomadustest hindame valmidust koostööks, positiivset ellusuhtumist, stressitaluvust, külalislahkust, head suhtlemisoskust, paindlikkust ning kohusetundlikkust.
Ettevõte pakub
Tööd väikeses sõbralikus meeskonnas. Töötajal on head enese realiseerimise võimalused, kuna töö pakub palju iseseisvust jooksvate ülesannete lahendamisel. Töö on vaheldusrikas, kuna hallatakse erinevas stiilis ja erineva klientuuriga väikesi majutusasutusi. Tööga kaasneb hooajalisus, mis võimaldab rohkem puhkust ja loomingulist tegevust talvisel ajal. Töömahukad suvekuud on põnevad ning motiveerivalt tasustatud, samas on tagatud stabiilne aastaringne töö. Otsime pikaajalist töösuhet inimesega, keda antud valdkond huvitab ning kes soovib koostöös panustada noore areneva majutusettevõtte arengusse.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!