Vastamine sissetulevatele kõnedele ja klientide abistamine nende erinevate päringute lahendamisel
Potentsiaalsete klientidega suhtlemine
Ootused kandidaadile
Hea arvuti kasutamisoskus
Väga hea inglise ja vene keel (C2). Eesti keele teadmine heal tasemel.
Kesk- või kõrgharidus
Väga hea suhtlemisoskus
Positiivsus, pingetaluvus ja abivalmidus suhtlemisel
Valmisolek töötamiseks graafiku alusel s.h. öövahetused
Kiire õppimisvõime
Vastutustunne ja korrektsus
Kasuks tuleb:
Eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas
Ettevõte pakub
Konkurentsivõimelist töötasu, lisatasu öövahetuste eest
Boonuseid ja kompensatsioone
Väljaõpet töö teostamiseks
Võimalusi pidevaks arenguks ning mugavat ja kaasaegset töökeskkonda
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!