Töö kirjeldus
turundab muuseumi nii Eestis kui valitud välisturgudel,
haldab ja arendab muuseumi kodulehte ja sotsiaalmeediat,
koordineerib muuseumi meediasuhtlust (koostöös Transpordiameti pressikoordinaatoriga),
lööb kaasa võrgustike töös (näiteks Tartu2024 raames ühisnäituse „Peedist pesumasin“ turundamisel).
haldab ja arendab muuseumi kodulehte ja sotsiaalmeediat,
koordineerib muuseumi meediasuhtlust (koostöös Transpordiameti pressikoordinaatoriga),
lööb kaasa võrgustike töös (näiteks Tartu2024 raames ühisnäituse „Peedist pesumasin“ turundamisel).
Ootused kandidaadile
kõrgharidus, soovitavalt kommunikatsioonis või turunduses;
vähemalt 2-aastane töökogemus turunduse või kommunikatsiooni alal;
hea koostöö-, analüüsi- ja sünteesivõime;
eesti keele oskus kõrgtasemel, vähemalt ühe võõrkeele oskus kesktasemel.
vähemalt 2-aastane töökogemus turunduse või kommunikatsiooni alal;
hea koostöö-, analüüsi- ja sünteesivõime;
eesti keele oskus kõrgtasemel, vähemalt ühe võõrkeele oskus kesktasemel.
Ettevõte pakub
põnev ja vaheldusrikas töö, mille tulemusi tajume kõik;
kaasaegsed töötingimused stabiilse ja usaldusväärse tööandja juures ning kindel sissetulek;
oma ala ekspertidest tiimikaaslased nii muuseumiperes kui Transpordiameti kommunikatsiooni- ja turundustiimis;
erialased koolitused;
meeleolukad ühisüritused;
igakuine sporditoetus;
35-päevane põhipuhkus, lisaks 3 tervisepäeva aastas.
kaasaegsed töötingimused stabiilse ja usaldusväärse tööandja juures ning kindel sissetulek;
oma ala ekspertidest tiimikaaslased nii muuseumiperes kui Transpordiameti kommunikatsiooni- ja turundustiimis;
erialased koolitused;
meeleolukad ühisüritused;
igakuine sporditoetus;
35-päevane põhipuhkus, lisaks 3 tervisepäeva aastas.