E-poe klientide telefonikõnedele vastamine nende online teenindamine - probleemide ja küsimuste lahendamine, konsulteerimine
Tellimuste vormistamine telefoni teel
Online chatis klientidega suhtlemine ja e-kirjadele vastamine
E-poe tarnijatega suhtlemine
Vajadusel valmisolek teiste töötajate abistamisel
Tööaeg: Täistööaeg, 8h päevas, 5 päeva nädalas, E-R kell 8.30 - 17.00.
Ootused kandidaadile
SA PEAD OLEMA KAKSKEELNE - OSKAMA PERFEKTSELT NII EESTI KUI KA VENE KEELT KÕNES JA KIRJAS. Kui sa ei oska ühte keeltest perfektselt, siis palume ühendust mitte võtta, see on ülioluline.
Tööle pead saama asuda kohe.
Kiire taip ja intelligentsus
Kasuks tuleb varasem klienditeeninduse kogemus
Arvutikasutuse oskus kõrgel tasemel
Kiire trükkimisoskus - hea kui oskad pimekirja
Eelistame nooremapoolset inimest, kellele arvutiga töötamine on meelepärane ja igapäevane tegevus ka väljaspool tööaega
Kõrge stressitaluvus - tööd ja infot, mida töödelda, on palju
Ootame oma seltskonda inimest, kes on ise aktiivne ja soovib panustada ettevõtte kiiresse arengusse.
Oskad alati meeles pidada, et Sinust saab ettevõtte visiitkaart.
Ettevõte pakub
Pakume sulle võimalust töötada lahedate noorte inimestega üliägedas ja kiiresti arenevas ettevõttes. Korralikus büroos ootab sind arvuti ja mõnus töökoht.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!