Kontori igapäevatöö ja asjaajamise korraldamine
Ettevõtte juhtide assisteerimine
Hankedokumentidega tutvumine, kokkuvõtetetegemine ning dokumentatsiooni kokku panemine
Bürooruumide korrasoleku tagamine
Ametiautode liisingute ja kindlustuste olemasolu eestvastutamine
Teenuslepingute ja arvete koostamine, välja saatmineja arhiveerimine
Vee, kohvi ja muude vajalike tarvete olemasolutagamine büroos
Aktiivne suhtlus majahalduri ning muudeteenusepakkujate esindajatega
Sul on varasem töökogemus assistendina või büroojuhina, kasuks tuleb ka vastav haridus
Sul on väga hea arvutikasutamise oskus (Word, Excel, PowerPoint, Outlook ja Scoro)
Valdad eesti keelt nii kõnes, kui ka kirjas (C1 tasemel), kasuks tuleb vene ja inglise keele oskus
Oled iseseisev, täpne, aus, uuendustele avatud, orienteerud lahenduste leidmisele ja väljatöötamisele ning Sulle on omane hea analüüsioskus ja loogiline mõtlemine
Konkurentsivõimelist töötasu
Huvitavat tööd arenevas ettevõttes
Ettevõttesisest karjääri võimalust
Kaasaegseid töötingimusi uues büroohoones
Toetavat ja sõbralikku meeskonda
Tööks vajalikke koolitusi
Kaasahaaravaid ühisüritusi
Spordihüvitist
We will add a link to the job offer at the end of the letter.