Büroo assisteerimine igapäeva töös, sh:
- dokumentide ettevalmistamine ja koostamine;
- kirjavahetuse korraldamine ja dokumentide haldus (vormistada, arhiveerida, jälgida töölepingute, tunnistuste, tõendite jm dokumentide tähtaegu);
- klientidega ja partneritega suhtlemine;
- tööobjektide kuluarvestuse pidamine.
- mitmekülgseid ja vaheldusrikkaid ülesandeid;
- arenguvõimalused firmasiseselt.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.