Assistendi peamine roll on juhtkonna toetamine, igapäevase asjaajamise korraldamine ja ettevõtte põhitegevusega seotud tööde teostamine. Peamised tööülesanded on klientidega ja tarnijatega suhtlemine, arvete ja pakkumiste koostamine, kauba vastuvõtmine ja väljasaatmine, dokumentide haldus, raamatupidamisega suhtlemine ja muud olulised tegevused nii kontoris kui ka väljaspool kontorit.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.