Tööülesanneteks on
• juhtkonna, büroo juhataja ja kolleegide abistamine igapäevastes administratiivsetes, tehnilistes küsimustes ja sujuva kontoritöö korraldamine (sh dokumendihaldus, töölähetuste ja kohtumiste organiseerimine, üldtelefonile ja üldmeilidele vastamine, tehnika korrashoid)
• külaliste vastuvõtmine
• koosolekute ettevalmistamine ja protokollimine
• kontoritarvete tellimine ja kontori haldusküsimuste lahendamine
• projektijuhtide abistamine projektide ja delegatsioonireiside ettevalmistamisel ja läbiviimisel
• kolleegide abistamine koja ürituste ja seminaride korraldamisel
• lihtsamate tõlketööde tegemine (saksa-eesti keel)
Ootused kandidaadile
• väga hea eesti, saksa ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas
• vähemalt keskeriharidus
• eelnev töökogemus sekretäri või assistendina vähemalt 2 aastat
• väga hea suhtlemisoskus, organiseerimisvõime, iseseisev mõtlemine ja tähelepanelikkus detailides
• väga hea arvuti kasutamise oskus (Office, Outlook, CRM usw.)
• positiivne hoiak, meeskonnatöö oskus ning tahe teisi abistada
Ettevõte pakub
• mitmekülgset ja vaheldusrikast tööd rahvusvahelisel tasandil
• võimalust kasutada saksa keelt oma igapäevatöös
• sõbralikku ja toetavat meeskonda
• lisatervisekindlustust
• hubast töökohta Tallinna vanalinnas
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!