• Juhtide assisteerimine erinevates jooksvates küsimustes;
• Kontori korrashoiu jälgimine (kontoritarvete tellimine, kontoritehnika korrashoid, lisaks vee, tee, kohvi olemasolu eest vastutamine);
• Külaliste vastuvõtt;
• Ettevõtte üldtelefonile ja üld e-postile vastamine, posti vastuvõtmine ja saatmise korraldamine;
• Dokumendihalduse ja infovahetuse korraldamine;
• Asjaajamisalase tegevuse koordineerimine ja korraldamine ning lepingute ettevalmistamine;
• Lähetuste organiseerimine;
• Personalialaste küsimuste lahendamine, töölepingute koostamine;
• Sissetulevate ja väljaminevate kirjade koostamine ja haldamine;
Ootused kandidaadile
• Inglise keele oskus (kõnes ja kirjas);
• Oskus planeerida ja struktureerida oma tegevust ja aega
• Kiirus ja kohusetundlikus;
• Arvutikasutamise oskus heal tasemel;
• Positiivne suhtumine töösse;
• Ausus ja korrektsus;
• Töökogemus samas valdkonnas on teretulnud!
Kasuks tuleb:
• Vene keele oskus
• Kõrgharidus
• Raamatupidamisalased algteadmised
Ettevõte pakub
• Huvitavat ja mitmekülgset tööd
• Meeldivat töökeskkonda
• Arenemisvõimalust
• Võimalust iseseisvalt ja loominguliselt oma tööd planeerida
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!