Klienditeeninduse spetsialisti peamisteks ülesanneteks on klientide pädev ja kliendisõbralik nõustamine Sotsiaalkindlustusameti töövaldkonda kuuluvates küsimustes ning vajalike dokumentide vastuvõtmine, sealhulgas:
• dokumentide õigsuse kontrollimine, registreerimine ja edastamine
• kirjade, tõendite, teatiste vormistamine ja väljastamine
• klientide juhendamine ja informeerimine
Ootused kandidaadile
• vähemalt keskharidus
• väga hea väljendus- ja suhtlemisoskus
• korrektsus, viisakus, teenindusvalmidus
• väga hea eesti keele oskus, vene keele oskus suhtlustasemel
• pingetaluvus ning probleemide lahendamise oskus
• arvutioskus tavakasutaja tasemel, sh registrite kasutamise oskus
Ettevõte pakub
• vaheldusrikast tööd ja eneseteostust uuenevas ning arenevas organisatsioonis
• tööalaseid koolitusi
• võimalust panustada organisatsiooni ühistesse eesmärkidesse koos professionaalse ja toetava meeskonnaga
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!