• klientide professionaalne, sõbralik ja kiire teenindamine
• kliendide hotelli sisse- ja väljaregistreerimine, arveldamine
• aktiivne teenuste ja toodete müük
• broneeringute vastuvõtmine ja kandmine hotelliprogrammi
• klientidele informatsiooni edastamine, abistamine ja nõustamine
• võimalus ning tahe töötada 12 tunnistes vahetustes, graafiku alusel
Ootused kandidaadile
• väga hea eesti ja inglise keele oskus kõnes kui ka kirjas, kasuks tuleb ka vene keele oskus
• hea suhtlemisoskus, iseseisvus ja korrektsus
• kohusetundlik, aus, valmisolek meeskonnatööks
• soov olla hea klienditeenindaja, teenindada kliente olenemata päevast ja kellaajast sõbralikult, viisakalt ja abivalmilt
• hea klienditeenindaja suudab luua õhkkonna, et iga klient tunneb end oodatud külastajana
• arvuti kasutamise oskus, arvutiga töötades tunneb ennast kindlalt ja suudab omandada hotelli broneerimisprogrammiga töötamise
• korrektne välimus, õppimisvalmidus, pingetaluvus
Ettevõte pakub
• kaasaegseid töötingimusi
• huvitavat ja vaheldusrikast tööd
• meeldivat töökeskkonda Tartu südalinna noores ja sõbralikus kollektiivis
• paindlikku töögraafikut
• omatöötaja soodustusi
• võimalust hotellipraktikaks
• ametialaseid koolitusi ning arenguvõimalusi
Lisainfo
Tööle asumise aeg
Kohe/ niipea kui võimalik
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!