Külastajate sisse- ja väljaregistreerimine
Klientide sõbralik, viisakas ja kõrgetasemeline teenindamine
Pakutavate hotelliteenuste põhjalik tundmine ja aktiivne müük
Kirjavahetus klientidega
Telefonile vastamine
Pangasüsteemi ja kassa valdamine ning haldamine
Hotelliprogrammi administreerimine
Sissetuleva info sorteerimine ja edastamine
Tellimuste vormistamine
Ootused kandidaadile
Hea suhtlemisoskus
Eesti, inglise ja vene keele oskus, soome ja/või saksa keele oskus eeliseks
Arvuti kasutamise oskus
Kasuks tuleb Fidelio programmi tundmine
Vähemalt keskharidus
Hea eneseväljendamise oskus
Hea pingetaluvus
Kohusetunne ja ausus
Lai silmaring
Korrektne välimus
Positiivne suhtumine töösse, klientidesse ning meeskonnakaaslastesse
Soov töötada professionaalses keskkonnas
Soov teenindajana töötada
Ettevõte pakub
Tööd paindliku graafiku alusel, vahetused on nii päevased kui öised
Erialast koolitust
Eneseteostust turismi valdkonnas
Tulemustasu lisaks põhipalgale
Huvitavat, mitmekesist ning suhtlemisrikast tööd
Kaasaegset töökeskkonda
Meeldivat ja nooruslikku kollektiivi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!