Otsime oma meeskonda/naiskonda administraatorit, kellele meeldib suhelda, on energiline ja hea empaatiavõimega, hoolas, aus ja täpne. Töö sisuks on klientidega suhtlemine: kliendile info jagamine, klientide andmebaasi kandmine ja selle haldamine, maksete vastuvõtmine, turvalisuse jälgimine, uutele klientidele teenuste tutvustamine ja klientidele turvatunde ja heaolu loomine. Suhtlemise alla käib nii verbaalne kui ka kirja teel suhtlemine. Stuudios on ka väikesed kliendid, kes ootavad sooja ja suhtumist ja sõbralikku abi ning vajadusel suunamist.
Töö ülesannete hulka kuulub ka töö kordineerimine töötajate vahel.
Klienditeenindusega seondub ka ruumide ettevalmistus treeninguteks ja muudeks üritusteks, broneeringute tegemine.
Ootused kandidaadile
Kandidaadilt eeldame head suhtlemise oskust, viisakust, rõõmsameelsust, aktiivsust, kuid lisaks ka tähelepanelikkust ja ausust, korrektsust, vastutustunnet, lojaalsust ning aktiivse töö ja suhtlemises pingetaluvust.
Arvutikasutusoskus peab olema heal tasemel,
Vene- ja inglisekeele oskus tuleb kasuks.
Klienditeeninduse põhitõed on möödapääsmatud.
Oskus suhelda lastega.
Ausus ja avatud suhtlemine, nii heas kui halvas, aitavad vaid tugevasse kollektiivi paremini sulanduda ja luua usaldusväärse meeskonna.
Ettevõte pakub
Meeldivat töökeskkonda,
stabiilset ja huvitavat tööd
paindlikku tööaega,
võimalust töökoormust soovi korral suurendada,
pikka suvepuhkust,
meeldivat ja abivalmis kollektiivi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!