Viimsi Tennisekeskuse klienditeenindaja põhiliseks tööülesandeks on suhtlemine klientidega - nende abistamine broneeringute vormistamisel kas
siis kohapeal või telefonitsi. Lisaks klientidele vajaliku info jagamine hindade, kampaaniate, teenuste, keskuses töötavate treenerite ning tennisekoolide kohta.
Samuti kuulub tööülesannete hulka väljakute ja muude ruumide ettevalmistamine mänguajaks (nt. väljakute valgustite ning saunade sisse lülitamine) ning tenniseväljakute kasutamise korra järgimine.
Tennisekeskus tegeleb ka kaupade müügiga, mis tähendab toodete head tundmist, müügileti korrashoidmist, toodete müümist ning inventuuride tegemist.
Ootused kandidaadile
Sobivalt klienditeenindajalt ootame sõbralikku ja innukat suhtumist oma töösse ning kes oleks samaaegselt nõudlik nii enda kui teiste suhtes.
Oluliseks eelduseks on ka positiivne ellusuhtumine ning viisakas ja meeldiv suhtlusmaneer.
Nõutud on inglise keele valdamine heal tasemel ning kasuks tuleb vene keele oskus. Sobilik kandidaat peab tundma tavakasutaja tasemel arvutit, kuna tööd tuleb teha nii meilivahetusprogrammis kui kassasüsteemis.
Pakume tööd nii täis- kui ka osalise tööajaga.
Töö toimub vahetustega graafiku alusel: E-R 07:00-15:00, 15:00-23:00. L-P 8:45-15:00, 15:00-22:00.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!