Otsime kaupluste keti administraatorit, kelle igapäevaseks tööks on suhtlemine ketti kuuluvate kaupluste ja keti hankijatega.
Administraatori ülesanneteks on:
1) koguda hankijatelt pakkumisi ja koostöös reklaamiagentuuriga anda välja kord kuus välja kliendilehte
2) koostöös kullerfirmaga korraldada kliendilehtede jõudmine kauplustesse
3) koguda hankijatelt infot arvete väljastamiseks ja edastada see raamatupidamisele; hiljem edastada arved hankijatele
4) võtta vastu tellimusi kauplustelt ja edastada koondtellimus hankijatele
5) lahendada hankijate ja kaupluste vahel tekkivaid probleeme
6) hallata keti kodulehte ja laadida üles kauplustele vajalikku infot
7) valmistada ette keti üldkoosolekuid 2 korda aastas
8) koostada kauplustele infomaterjale ja edastada operatiivset informatsiooni meili teel
Ootused kandidaadile
1) väga hea Exceli oskus
2) eesti ja vene keele oskus
3) hea stressitaluvus
4) hea suhtlemisoskus
5) aktiivsus
6) iseseisvus
7) autojuhtimisõiguse ja isikliku auto olemasolu
Ettevõte pakub
1) põhipalka
2) lisatasu sõltuvalt ettevõtte tulemustest
3) isikliku auto kompensatsiooni
4) paindlikku tööaega
5) võimalust töötada kodus
6) võimalust areneda koos ettevõttega
Lisainfo
Administraator töötab ostu - müügijuhi alluvuses. Ostu - müügijuhi lapsehoolduspuhkuse ajal on otsesteks juhtideks juhatuse liikmed.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!