Hotelli külastajate vastuvõtt, registreerimine, kassa- ja kaardimaksesüsteemi valdamine, broneeringute vastuvõtmine, hotelli sisese ja välise info
liikumise korraldamine,dokumentatsiooni ja kirjavahetuse korrashoid, klientide sõbralik, viiskas ja kõrgetasemeline teenindamine, telefonikõnedele
vastamine,konverentside, hommikusöögi ja muude ürituste teenindamine restoranis ning laudade katmine erinevateks üritusteks.
Kasuks tuleb eelnev kogemus hotellinduses või klienditeeninduses.
Ootused kandidaadile
Tahe töötada klienditeeninduse valdkonnas, kliendikesksus, rõõmsameelsus, väga hea eneseväljendamise- ja suhtlemisoskus, paindlikkus, pingetaluvus ja
valmisolek meeskonnatööks. Kahe võõrkeele valdamine, nendest üks inglise keel.
Ettevõte pakub
Positiivset ja sõbralikku meeskonda, paindlikku töögraafikut, huvitavat ja suhtlemisrikast tööd.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!