Ootame
KLIENDITEENINDAJAT,
kes suudab pakkuda kõrget teenindustaset haigla erinevates registratuurides.
Peamised tööülesanded:
• erinevates registratuurides asendamine
• vastuvõtule/haiglasse/uuringule pöörduvate patsientide kiire, tulemuslik ja meeldiv teenindamine nii kohapeal kui ka telefoni teel
• patsiendi andmete sisestamine, registreerimine
• dokumentide vormistamine
• telefonikõnedele vastamine
• visiiditasude ja ravirahadega arveldamine.
Ootused kandidaadile
Ootame:
- keskharidust, kasuks tuleb klienditeenindusalane väljaõpe või koolituse läbimine
- väga head eesti ja head vene keele oskust, kasuks tuleb inglise keele oskus suhtlustasandil
- ladusat arvutioskust ja valmisolekut õppida kasutama uusi programme
- soovi õppida selgeks töö erinevates registratuurides
Ettevõte pakub
Pakume:
- päevast tööaega E-R 08:00-16:00 ja 07:00-15:00 (vajadusel graafikuga E-P 07:00-19:00)
- tööks vajalikku põhjalikku väljaõpet ja toetavaid kolleege
- töötasu 1050 eurot (bruto) kuus
- kuni 7 päeva lisapuhkust
- regulaarset tervisekontrolli Regionaalhaigla arstide poolt
Lisainfo
Klienditeenindaja töö eeldab empaatiavõimet ja soovi inimesi aidata, positiivset ellusuhtumist ja tasakaalukat suhtlemisoskust ka pingelistes olukordades, korrektsust ja täpsust tööülesannete täitmisel.
Esita CV hiljemalt 5. mai 2024
Lisainfo konkursi kohta jagab klienditeeninduse juhtivspetsialist Annely Karjama telefonil 617 1540 või e-maili teel annely.karjama/ät/regionaalhaigla.ee
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!