vastutada kõnekeskusesse saabunud klienditellimuste vastuvõtmise ja käsitlemise eest;
nõustada kliente parimate lahenduste leidmisel ja võimalusel teha lisamüüki;
hoida ja arendada kliendisuhteid;
teha tihedalt koostööd ettevõtte teiste osakondadega.
Ootused kandidaadile
hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus;
täpsus, korrektsus ja loovus;
hea eesti keele oskus, inglise ja vene keele oskus tuleb kasuks;
hea eneseväljendus- ja kuulamisvõime;
hea arvutikasutamise oskus.
Ettevõte pakub
tööaega esmaspäevast reedeni 8:30-17:00;
põnevat ning arendavat tööd rahvusvahelises ja kiiresti arenevas suurettevõttes;
kaasaegseid töövahendeid ja -tingimusi meie kontoris Rae vallas;
arengu- ja karjäärivõimalusi ettevõtte siseselt;
töötajate bussitransporti suunal Tallinn - Rae vald - Tallinn;
ühte tasustatud tervisepäeva aastas;
täiendavat tervisekindlustust Ergo kindlustusseltsis, et saaksid kasutada erakliinikute tasulisi raviteenuseid.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!