Sekretär- administraatoritel üheks tähtsamaks kohustuseks on klientide kvaliteetne ja professionaalne teenindamine.
Peamised tööülesanded on ettevõtte avamise ja sulgemisega seotud tegevused, õigeaegne kõnedele vastamine, korrektne andmete sisestamine programmi ja dokumentide vormistamine.
Kliente teenindava personali töögraafikute täitmine protseduuride ja hooldustega.
Müügis olevate toodete müük.
Kassa ja laoga tegelemine ja kontroll,
Infovahetus ettevõtte siseselt ning infovahetus ettevõtte ja klientide vahel.
Pankadele saadetavate lepingute sorteerimine, lepingunumbrite ülesmärkimine ja postitamine.
kohusetunnet, head suhtlemisoskust ja positiivset hoiakut
head eesti ja vene keele oskust
head arvuti kasutamise oskust
Meeldiv ja toetav meeskond
Põhitöötasu ja motiveeriv tulemustasu
Ilus ja kaasaegne töökeskkond Tallinna keskklinnas
Tule liitu meie tiimiga ja saada juba täna CV meile!
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.