• asjaajamise ja kontoritöö korraldamine ettevõttes;
• infoliikumise korraldamine
(telefon, email, post, siseinfo);
• dokumendihaldus ja arhiveerimine;
• kontori administreerimine (bürootööks vajalike vahendite tellimine jm);
• personali halduse organiseerimine (töölepingud,puhkuste plaanid jm);
• töölähetustega seonduv asjaajamine (reisibroneeringud jm);
• juhtkonna assisteerimine erinevates jooksvates küsimustes (ürituste
korraldamine jm).
Ootused kandidaadile
• omad vähemalt rakenduslikku kõrgharidust või ametialast ettevalmistust
personali- ja administratiivtöö valdkonnas;
• omad töökogemust selles valdkonnas ning teadmisi dokumendihaldusest;
• omad väga head suulist ja kirjalikku väljendusoskust eesti ja vene keeles,
oskad inglise keelt heal tasemel;
• valdad arvutiprogramme heal tasemel
(MS Office);
• oled hea suhtlemisoskusega, täpne, tähelepanelik ja abivalmis.
Ettevõte pakub
• huvitavat ja stabiilset tööd kasvavas rahvusvahelises ettevõttes.
Töögraafik: E-R, 8.00 – 17.00.
Asukoht: Kopli 103.
NB! Tähtajaline tööleping.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!