• kliendi informeerimine, abistamine ja juhendamine;
• parkla heakorra ja üldise ilme jälgimine: kontrollib parklate infotahvlite ja
märkide korrasolekut ning jälgib parkimisautomaatide funktsioneerimist;
• parkimiskontroll ja parkimistingimuste eiramise korral leppetrahvi nõuete
määramine.
Ootused kandidaadile
• täpsus, süsteemsus, ausus, usaldusväärsus ja korrektsus töös,
kohusetunne, otsustus- ja vastutusvõime, esinduslikkus, initsiatiivikus;
• hea suhtlemisoskus;
• professionaalne teenindusvalmidus ja kliendile orienteeritus;
• pingetaluvus ja oskus rahulikuks jääda;
• hea vene keele oskus suhtlustasandil, eesti keele vaba
väljendus nii kõnes kui kirjas, inglise keele oskus tuleb kasuks;
• eelnev töökogemus klienditeeninduse valdkonnas on eeliseks;
• vähemalt keskhariduse olemasolu;
• vanus alates 18 aastat;
• B-kategooria juhilubade olemasolu.
Ettevõte pakub
• püsivat tööd toredas ja teotahtelises meeskonnas;
• katseajal töötasu bruto 5,25 eurot tunnis;
• tööalast väljaõpet, erialaseid täiendkoolitusi ning enesearendamise
võimalust;
• paindlikku töögraafikut.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!