*kliendi kontakt kvaliteedi küsimustes
*sisemiste- ja kliendi reklamatsioonide registreerimine
*reklamatsiooni käsitluse juhtimine ja dokumenteerimine
*juurpõhjuse analüüs, lahenduste väljatöötamine ja järelvalve juurutamise üle
*juhendite koostamine ja täiendamine
*kvaliteedikoosolekute korraldamine
*huvi tegeleda probleemide lahendamise ja protsesside parendamisega
*varasem töökogemus tootmisettevõttes
*inglise keele oskus väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas
*vene keele oskus vähemalt suhtlustasandil
*suhtlemisjulgus ja hea eneseväljendusoskus
*tehnilise joonise lugemise oskus
*mõõtevahendite (nihik, nurgamõõtja, kruvik) kasutamise oskus
*huvitavat tööd uutes tootmis- ja olmeruumides
*sportimise ja lõunasöögi soodustusi
*toetame vajalike koolituste ja abivalmis kolleegidega
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.