Töö kirjeldus
Töö hõlmab juriidiliste- ja eraisikute laene puudutavat klienditeenindust telefoni teel ja elektronposti vahendusel, muuhulgas laenutaotluste vastuvõtmist, klientide nõustamist ja informeerimist ning maksegraafikute haldamist.
Ootused kandidaadile
Otsime täiuslikku eesti keelt kõnelevat ja kirjutavat laenuklientide teenindajat, kes oleks sõbralik ja kannatlik suhtleja ning suudaks lahendada keerukaid probleeme, teinekord ka pingelises töötempos.
Kandidaadilt eeldame
kindlameelsust
head otsustus- ja algatusvõimet
täpsust ja kohustetundlikkust
üldkeskharidust
Kasuks tuleb
finantsalane või juriidiline kõrgharidus (võib-olla omandamisel) ja võõrkeelte oskus.
Ettevõte pakub
• vastutusrikast tööd arenevas ettevõttes
• mitmekülgset ja huvitavat tööd
• stabiilset töösuhet ja konkurentsivõimelist töötasu
• mitmekülgset ja huvitavat tööd
• stabiilset töösuhet ja konkurentsivõimelist töötasu