Klienditoe spetsialisti ülesandeks on meie rongireisijate asjatundlik ja kliendisõbralik nõustamine kõnede ja kirjade vahendusel ning töö Balti jaama infokassas. Tööülesannete hulka kuuluvad ka infosüsteemidesse vajaliku info sisestamine, aruandluse pidamine, ärikliendilepingute sõlmimine ning grupibroneeringute vormistamine.
Oled oodatud kandideerima, kui Sul on varasem töökogemus sarnases valdkonnas. Oled sõbralik, abivalmis, täpne ja januned uute teadmiste järele. Hindad meeskonnatööd, kuid Sind ei hirmuta ka üksinda töötamine ja mõõdukas rutiin. Pingelised olukorrad pakuvad võimalusi paremate lahenduste leidmiseks ning ei tekita Sinus stressi. Sind iseloomustab kliendikeskne mõtteviis, oled algatusvõimeline ja tugeva sisemise motivatsiooniga teha oma tööd hästi ning panustada Elroni arengusse. Sulle sobib vahetustega töö graafiku alusel. Oled osav arvutiprogrammide kasutaja. Lisaks eesti keele oskusele kõnes ja kirjas tuleb vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil vaid kasuks.
Meie juures on Sul suurepärane võimalus kasvada koos organisatsiooniga, muuta maailma keskkonnasäästlikumaks ja panustada Eesti inimeste igapäevaelu mõjutava kodumaise ettevõtte arengusse. Sind ootab toetav ja sõbralik meeskond ning mitmed tööandjapoolsed soodustused. Elronis oled Sa hoitud ja tunned end väärtustatuna.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.