DB Schenker on üks maailma juhtivatest integreeritud logistiliste teenuste osutajatest pakkudes nii maa-, lennu- ja meretransporti kui ka vastavaid logistilisi lahendusi ning globaalset tarneahela haldamistühe katuse alt. Klienditeenindusspetsialisti ametis on Sinu tööülesanneteks maismaatranspordi veotellimuste käsitlemine, erinevate osapooltega suhtlemine telefoni ja e-maili teel, saadetiste liikumise jälgimine ja võimalike probleemide lahendamine ning veoteenuse arveldamine.
Oled sobiv kanditaat meie tiimi, kui:
Meie ettevõttes ootavad sind huvitavad ja väljakutseterikkad tööülesanded, hea töökeskkond ning toetavad ja professionaalsed kolleegid. Väärtustame koostööd ja head kliendikogemust.
Pakume põhjalikku väljaõpet, erinevaid koolitusi, arengu- ja karjäärivõimalusi ning meie meeskonnaliikmena on sul võimalus kasutada mitmeid ettevõttepoolseid soodustusi sh lisapuhkust.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.