Kas usud, et suurepärane klienditeenindus on norm ning igale olukorrale leidub lahendus? Kui jah, siis kandideeri Fujitsusse Kasutajatoe Agendiks!
Meie meeskonnas on Sinu tööülesanded:
- äriklientide toetamine ja nende IT-alaste küsimuste lahendamine telefoni või e-maili teel
- ärikliendijuhtumite registreerimine ja analüüs
- andmete säilitamine andmebaasis.
Milline näeb välja Kasutajatoe Agendi päev? Kopeeri see link ja loe siit lähemalt: https://www.fujitsu.ee/milline-naeb-valja-service-desk-agendi-paev/
- Heal tasemel soome keele oskus kõnes ja kirjas.
- Eesti ja/või inglise keele oskus
- Tahe pakkuda väga head klienditeeninduse kogemust.
- Uudishimu ja valmidus õppida midagi uut ja põnevat.
- Esimesest tööpäevast alates professionaalset koolitusprogrammi ning sellele järgnevat väljaõpet, mis toetavad Sinu arenemist tipp-spetsialistiks.
- Ühtset meeskonda, kus igaüks on omamoodi erinev, kuid kus koos vallutatakse ühiselt eesmärke.
- Hea asukohaga kontorit Mustamäel Marienthali keskuses, mille ruumid ja sisustus toetavad igakülgselt töö tegemist ning kingivad head võimalused kohvi- ning lõunapausideks.
- Ettevõtte kultuuri, mis väärtustab töö- ja eraelu tasakaalu. Vahetustega tööle pakume igakuist kompensatsiooni.
- Üleüldisi ettevõtte boonuseid: 7-päevane lisapuhkus, spordikompensatsioon, haiguspäevade hüvitamine jne.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.