Töö kirjeldus
Rõõmu ja helge meeleolu edastamine meie hotelli külastajatele, s.h.
klientide sisse- ja väljaregistreerimine;
arveldamine erinevate maksevahenditega;
broneeringutega tegelemine jne.
klientide sisse- ja väljaregistreerimine;
arveldamine erinevate maksevahenditega;
broneeringutega tegelemine jne.
Ootused kandidaadile
Väga hea suhtlemisoskus, pingetaluvus, koostöövalmidus, kohusetundlikkus;
Eesti ja inglise keele valdamine hea klienditeeninduse tasemel;
Kasuks tuleb vene ja soome keele valdamine;
Valmidus öötööks (keskmiselt 5-6 ööd kuus);
Tööaeg: 8.30-20.30 ja 20.30-8.30.
Eesti ja inglise keele valdamine hea klienditeeninduse tasemel;
Kasuks tuleb vene ja soome keele valdamine;
Valmidus öötööks (keskmiselt 5-6 ööd kuus);
Tööaeg: 8.30-20.30 ja 20.30-8.30.
Ettevõte pakub
Iga hetkega, iga tegevuse ja mõttega loome me oma ümbritsevat keskkonda, oma elu ning ka oma lähedaste ja töökaaslaste elu.
Aqva töötajad on sellest teadlikud ja seda tahamegi oma tulevasele kolleegile pakkuda- läbi toetuse ja läbi naeratuse. Tule meie sekka!
Võtame Sinuga kindlasti ühendust, kui CV või kaaskirja põhjal oleme otsustatud Sind paluda vestlusele.
Vabas vormis CV võid saata aadressile tiina.teska/ät/aqvahotels.ee
Aqva töötajad on sellest teadlikud ja seda tahamegi oma tulevasele kolleegile pakkuda- läbi toetuse ja läbi naeratuse. Tule meie sekka!
Võtame Sinuga kindlasti ühendust, kui CV või kaaskirja põhjal oleme otsustatud Sind paluda vestlusele.
Vabas vormis CV võid saata aadressile tiina.teska/ät/aqvahotels.ee