- vastuvõtutöö korraldamine ja koordineerimine;
- külastajate vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- hotelliprogrammi korrektne administreerimine, üldtelefonile ja e-postile vastamine;
- broneeringute tegemine ja haldamine;
- koostöö toateenijatega;- jooksvate küsimuste lahendamine, informatsiooni jagamine ja info liikumise korraldamine;
- koostööpartnerite ja lisateenuste müük- ja soovitamine;
- kliendirahulolu, ohutuse ja hotelli operatiivse töö tagamine;
- eelnev töökogemus hotelli administraatorina;
- korrektsus, kohusetundlikkus, kiirus ja süsteemsus töös;
- rõõmsameelsus, positiivne ja viisakas suhtumine ja suhtlemisviis väga erinevate inimestega;
- eesti- ja inglise keele oskus, muu võõrkeele oskuse loeme kandideerimisel plussiks;
- pingetaluvus, kannatlikkus ja väga hea huumorimeel;
Kasuks tuleb :
- töökogemus turismivaldkonnas;
- võõrkeelte oskus (lisaks eelmainitutele eelistatult vene keel, soome keel);
- hotelliprogrammi Fidelio kasutamise oskus;
- orienteeritus heale klienditeenindusele;
- iseseisvus, julgus ja pealehakkamine;
- Vahetustega töögraafikut, nii osaline- kui ka täistööaeg;
- tubli töö korral katseaja varasemat lõpetamist ja palgalisa;
- kohvi-, teed ja joogivett;
- väikest ühtehoidvat tiimi;
Kandideerimisel palume saata CV koos kaaskirja ja palgasooviga.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.