Manpoweri kliendiks on firma OGOship, mis pakub lao- ja logistikateenuseid erinevatele online müüjatele.
Meeskonnaga on oodatud liituma KLIENDISUHTLUSE KOORDINAATOR.
Sinu peamisteks tööülesanneteks meie juures on:
• soome või inglise keeles kliendisuhtluse koordineerimine
• kliendiküsimuste operatiivne lahendamine
• Zendesk klienditeeninduskeskkonnas kirjadele vastamine
Saad edukalt meie juures hakkama, kui Sul on eelnev töökogemus
B2B klienditeeninduses. Sul on hea analüüsivõime ning probleemide lahendamine on Sinu jaoks põnev väljakutse. Sul on keskmisest parem soome või inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas ning suhtled ja kirjutad vabalt ka eesti keeles. Sulle meeldib töötada nii meeskonnas kui ka iseseisvalt. Arvuti on Sinu igapäevane töövahend ja Sul on hea tehniline taip. Sinu kindlaks eeliseks on eelnev kogemus Zendeskiga.
Meie juures ootab Sind huvitav töö, toetav ja sõbralik meeskond, paindlik tööaeg ja -koht.
Tööaeg: esmaspäevast reedeni. Töö asukoht: Liivalao 11, Tallinn.
Oled huvitatud? Saada meile oma CV alloleva lingi kaudu juba täna või hiljemalt 09.05.2021.
Lisainfo Manpoweri telefonilt 630 6565.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.