Töö kirjeldus
Laenuhalduri eesmärk on pakkuda suurepärast nõustamis- ja klienditeenust, mõista kliendi olukorda ning leida kliendi vajaduste jaoks kõige sobivam ja kasulikum finantslahendus. Laenuhaldur tegutseb panga esindajana, pakkudes suurepärast klienditeenindust ning hallates jaepanganduse klientidelt (eraisikutelt) saabuvaid taotlusi. Tema igapäevatööks on suhtlemine klientidega nende eelistatud suhtluskanalite kaudu (video, telefon, kirjalik suhtlus, vahetud kohtumised). Uute ja olemasolevate kliendisuhete haldamisel juhindub nõustaja parimatest nõustamistavadest.
Peamised töökohustused:
- Kohtumiste korraldamine, et mõista kliendi olukorda ning leida kliendi vajaduste jaoks kõige sobivam ja kasulikum finantslahendus (võimalik ka e-kanalite kaudu)
- Jaepanganduse klientidelt (eraisikutelt) saabuvate laenutaotluste haldamine
- Uute ja olemasolevate klientidega suhete loomine, säilitamine ja arendamine
- Suurepärase kliendikogemuse tagamine
- Isiklike ja meeskonna eesmärkide saavutamine
- Pangatoodete (laenutoodete) müük, et täita eesmärke ja tagada jaepanganduse tootlikkuse kasv
- Andmete kvaliteedi tagamine ja andmete sisestamine pangasüsteemidesse
Ootused kandidaadile
- Tugev orienteeritus kliendi vajadustele
- Kohanemisvõime, avatus muutustele
- Koostöö-, suhtlus- ja aktiivse kuulamise oskus
- Orienteeritus lahenduste leidmisele ja tulemuste saavutamisele
- Suurepärane klienditeenindusoskus
- Hea eesti, inglise ja vene keele oskus
Ettevõte pakub
- Pakume võimalust osaleda suurepärase meeskonna ülesehitamisel – panustada oma kogemuse ja arvamustega ning ühtlasi õppida ja ammutada inspiratsiooni oma ala tippudelt
- Tervitame Sind koostööle orienteeritud ja üksteist toetavas, selgete sihtidega ja edasipüüdlikus meeskonnas
- Pakume dünaamilist töökeskkonda ja põnevaid väljakutseid
- Pakume mitmesuguseid võimalusi tööalaseks ja isiklikuks arenguks