Töö kirjeldus
- Telefonikõnedele vastamine ja telefoniteel klientide nõustamine AD BALTIC AS-i tootevalikus olevate toodete osas;
- Korrektse ja täpse informatsiooni edastamine ettevõtte klientidele;
- Tellimuste vastuvõtt ja toodete maksumusega seotud toimingud;
- Klientidega seotud muude toimingute jälgimine ja haldamine;
- Pakkuda parimat klienditeenindust läbi sõbraliku ja selge suhtlemise.
Ootused kandidaadile
- Vähemalt 1-aastane varasem kogemus klienditeeninduses (eelistatult kõnekeskuses või autode varuosade ostu/müügiga tegelevas ettevõttes);
- Hea eesti- ja vene keele oskus, inglise keele oskus tuleb kasuks;
- Suhtumine „Pole probleeme, ainult lahendused”.
Ettevõte pakub
- Konkurentsivõimelist töötasu stabiilses ja arenevas rahvusvahelises ettevõttes;
- Ettevõttepoolseid omatöötaja soodustusi;
- Tõeliselt toredat ja sooja meeskonda;
- Võimalust ettevõttesiseselt areneda.