Job Description
• Vastad päringutele ning registreerid need selgelt ja operatiivselt.
• Annad tiimidele ja klientidele kiireid ja arusaadavaid vastuseid või suunad pöördumised õigetele spetsialistidele.
• Hoolitsed selle eest, et meie poodide ja kohvikute töötajad ning kliendid tunneksid end alati hästi toetatuna.
• Jagad nõuandeid ja juhendad töötajaid, et igapäevane töö kulgeks võimalikult ladusalt.
• Toetad HelpDeski igapäevastes töödes ja aitad hoida infovahetuse partneritega sujuvana.
• Annad tiimidele ja klientidele kiireid ja arusaadavaid vastuseid või suunad pöördumised õigetele spetsialistidele.
• Hoolitsed selle eest, et meie poodide ja kohvikute töötajad ning kliendid tunneksid end alati hästi toetatuna.
• Jagad nõuandeid ja juhendad töötajaid, et igapäevane töö kulgeks võimalikult ladusalt.
• Toetad HelpDeski igapäevastes töödes ja aitad hoida infovahetuse partneritega sujuvana.
Requirements
• Väga hea eesti keele oskus, vene ja inlise keel suhtlustasandil.
• Suhtled viisakalt ja positiivselt ka pingelistes olukordades.
• Oled tehniliselt taiplik, täpne ja järjepidev.
• Oskad leida koostöös lahendusi ning sul on varasem klienditoe või kõnekeskuse kogemus.
• Suhtled viisakalt ja positiivselt ka pingelistes olukordades.
• Oled tehniliselt taiplik, täpne ja järjepidev.
• Oskad leida koostöös lahendusi ning sul on varasem klienditoe või kõnekeskuse kogemus.
Company offers
• Paindlikku tööaega ja -kohta.
• Tervise ja heaolu väärtuspakkumist, tunnustust ning toetust.
• Koolitusi toetamaks sinu arengut,
• Väärtuspõhist töökultuuri ja mitmekesist tööd meie hubases Ülemiste City kontoris.
• Tervise ja heaolu väärtuspakkumist, tunnustust ning toetust.
• Koolitusi toetamaks sinu arengut,
• Väärtuspõhist töökultuuri ja mitmekesist tööd meie hubases Ülemiste City kontoris.