Töö kirjeldus
- suhtlemine klientidega telefoni ja e-posti teel (sh pretensioonide lahendamine, pakkumiste koostamine, tellimuste täitmine)
- müügiprotsesside assisteerimine
Ootused kandidaadile
- Keeleoskus, nii kõnes kui kirjas:
- eesti keel - nõutud C1 - väga hea
- inglise keel - soovituslik B2 - hea
- vene keel - soovituslik B2 - hea
*Soovituslikest keeltest peab vähemalt ühte valdama
- Edukas kandidaat on väga hea eneseväljendus- ja suhtlemisoskusega;
- Väga hea arvutioskus (MS Office);
- Initsiatiivikas, omab head analüüsivõimet ja strateegilise mõtlemise oskust;
- Iseseisev; oskab saavutada soovitud tulemused läbi koostöö ettevõtte teiste osakondadega;
- Kasuks tuleb eelnev töökogemust klienditeeninduses, klienditoes või müügivaldkonnas ja huvi e-kaubanduse vastu
Ettevõte pakub
- töökohta rahvusvahelises ettevõttes;
- sõbralikku ja toetavat meeskonda;
- konkurentsivõimelist töötasu
Lisainfo
Alina Leontjeva, Klienditeeninduse juht, e-mail: alina.leontjeva(at)ksdigital.ee,
telefon 5919 9349
telefon 5919 9349