2023-08-23 14:48:55

Klienditoe spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • suhtlemine klientidega telefoni ja e-posti teel (sh pretensioonide lahendamine, pakkumiste koostamine, tellimuste täitmine)
  • müügiprotsesside assisteerimine

Ootused kandidaadile

  • Keeleoskus, nii kõnes kui kirjas:

   - eesti keel - nõutud C1 - väga hea

   - inglise keel - soovituslik B2 - hea

   - vene keel - soovituslik B2 - hea

        *Soovituslikest keeltest peab vähemalt ühte valdama

  • Edukas kandidaat on väga hea eneseväljendus- ja suhtlemisoskusega;
  • Väga hea arvutioskus (MS Office);
  • Initsiatiivikas, omab head analüüsivõimet ja strateegilise mõtlemise oskust;
  • Iseseisev; oskab saavutada soovitud tulemused läbi koostöö ettevõtte teiste osakondadega;
  • Kasuks tuleb eelnev töökogemust klienditeeninduses, klienditoes või müügivaldkonnas ja huvi e-kaubanduse vastu

Ettevõte pakub

  • töökohta rahvusvahelises ettevõttes;
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda;
  • konkurentsivõimelist töötasu

Lisainfo

Alina Leontjeva, Klienditeeninduse juht, e-mail: alina.leontjeva(at)ksdigital.ee,
telefon 5919 9349